Interior Kereta Aku Sudah Siap

Tema interior – Hitam.

Dashboard hanya dibalut dengan kain itam, dalamnya ada span. Sebab kalau nak balut semua guna PA nak kena buka dashboard, upah buka dashboard dalam RM300 lebih, tu buka dan pasang saja, tak termasuk balut dengan PA lagi. Kalau nak balut dengan PA kena RM700 tak termasuk upah buka dan pasang dashboard. So balut dengan kain ni saja RM100+.

Seat semua dibalut dengan warna itam. Seat ni dah lama (bukan buruk :p) tu pasal nampak macam herot je pun. Tapi selesa la jugak, lepas la beda nak pi gath kat melake nanti. Boleh la celuih untuk 3 orang kat belakang.

Pintu ni dulu reput sebab kena air ujan. Sekarang dah cun lepas dibuat semula. Baru la nampak kemas sikit. Anak panah tu nampak dalam gambar saja, Kalau tengok dengan mata kasar tak nampak pun.tempat buka pintu dengan slider tu aku ingat pasni nak cat itam je bagi nampak serasi dengan warna pintu. Yang tu tak pa, kemudian-kemudian la. Stereng pun dah buruk, nanti la kemudian sikit la aku tukar stering baru.

Dashboard belakang pun dah dibuat lain. OK tak? So semua sekali buat interior ni abis RM2100.

Sila Komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s