Popia Nestum

Tupperware bukan macam tupperware ni tau. tupperware plastik yg nipis tu je.
Sape nak beli popia nestum?
Harga : RM 10.00 – 1 tupperware@300g ( harga promosi, Lepas raya nanti harga naik jadi RM15 )
Rasa memang sedap punye, gerenti puas hati. Sekali rasa gerenti nak lagi. Kesedapannya hingga menjilat tupperware.
*kepada sesiapa yang nak oder untuk hari raya tahun ni (2010), kena oder sekarang. Sebab nak bajet siap-siap. Barang akan dihantar kepada anda di bulan puasa, sebelum hari raya.

Kepada yang nak dihantar secara pos, sila sms nama penuh, alamat dan kuantiti ke no telefon saya seperti dibawah. Harga pos akan dikenakan mengikut kuantiti yang nak dioder.

Sesiapa yang berminat nak menempah boleh berbuat demikian di ym saya zach_ttchai@yahoo.com
Atau
Hubungi saya terus atau SMS ke no ni : celcom +6019 – 366 1762 atau maxis +6017-5713886

5 thoughts on “Popia Nestum

  1. erkkkk ~~bang , RAIN ~mcm sedapp jew tuh🙂

  2. WAAA MCM SEDAP. thnks ya for visiting. i'll follow u back

  3. oraite akan diklik jugak

  4. rain..aku nak 1..kalo post bape lame bley smpai?

  5. ambik no fon aku pastu sms aku la dong.. nnt aku gtau caranya..

Sila Komen

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s